Jordi Martínez i Francesc Guitart deixen el futbol.

16/01/2014 Esports


Guitart, el dia de la seva presentació amb el Palamós, fa dues temporades.

Guitart, el dia de la seva presentació amb el Palamós, fa dues temporades.

Dos exjugadors del Palamós Club de Futbol han anunciat aquests darrers dies la seva retirada. Es tracta dels davanters Jordi Martínez i Francesc Guitart, que abandonen la pràctica activa d'aquest esport en circumstàncies ben diferents.Jordi Martínez ho deixa amb gairebé 37 anys. Va jugar al Palamós la temporada 98-99, a Segona Divisió B, disputant 37 partits i firmant 12 gols. Aquella bona campanya li va valer ser fitxat per l'Espanyol, que l'acabaria cedint a la Unió Esportiva Figueres. El futbol de base del Barça, Mataró, Hércules, Sant Andreu, Terrassa, l'Hospitalet o Santboià han estat altres destins de Jordi Martínez al llarg d'una dilatada trajectòria esportiva de vint anys de durada, que ara arriba a la seva fí.
La de Francesc Guitart, d’altra banda, és una retirada prematura. Amb només 26 anys i marcat per continuades lesions i problemes físics, decideix també penjar les botes. El fill d'en 'Guiti', defensa central en l'etapa daurada del Palamós de Waldo Ramos, va arribar al club fa dues temporades, quan l'equip militava a la Primera Catalana. Castigat per les lesions, no va tenir continuïtat tot i que va contribuir amb 7 gols a l'objectiu de retornar el Palamós al grup català de la Tercera Divisió. Actualment jugava amb el Farners.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...