Palamós redueix l'atur anual per segon any consecutiu.

03/01/2014 Societat


Oficina de Treball de la Generalitat a Palamós.

Oficina de Treball de la Generalitat a Palamós.

Palamós ha tingut una petita reducció del nombre de persones sense feina al llarg d'aquest any 2013 que acabem de finalitzar. El mes de desembre s'ha tancat amb 1.587 desocupats apuntats a les llistes de l'Oficina de Treball de la Generalitat, tretze menys que els que hi havia ara fa un any. En el global de Catalunya és la primera vegada des que va començar la crisi, que hi ha una reducció anual de l'atur.A Palamós, però, això ja es va produir l'any passat. En aquella ocasió, 2012 es va tancar amb 1.600 persones sense feina, una vuitantena menys que en acabar 2011. Aquest any, la reducció és menor però marca una tendència a tenir en compte. En el conjunt de Catalunya, el secretari d'Ocupació de la Generalitat, Ramon Bonastre, es mostra esperançat.
CITA RAMON BONASTRE
Més escèptics són els sindicats. El secretari general de Comissions Obreres a les comarques de Girona, Bartomeu Compte, ho veu així.
CITA BARTOMEU COMPTE
Les xifres de l'atur a final d'any es beneficien dels contractes temporals que el sector comercial formalitza durant les festes de Nadal. Per aquest motiu, les xifres d'aturats acostumen a repuntar al gener.


Ramon Bonastre


Bartomeu Compte



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...