Diumenge s'acaba el Menú de l'Escamarlà.

19/12/2013 Societat


Xavier Jabato és el president de l'Associació de Restaurants de la Badia.

Xavier Jabato és el president de l'Associació de Restaurants de la Badia.

L’Associació de Restaurants de la Badia ‘El Plat Blau’ tanca aquest diumenge el Menú de l’Escamarlà. Hi participen una dotzena d’establiments de Palamós, Sant Antoni i Vall-llobrega. El preu és de 32 euros i inclou una amanida de tardor, escamarlans, calamars farcits, postre, vi i cafè. Aquesta és una de les propostes gastronòmiques que organitza l’associació al llarg de l’any juntament amb l’Olla de Peix i el Menú de la Gamba.Xavier Jabato, president de l'Associació de Restaurants de la Badia, explica que aquestes campanyes ajuden a superar les etapes de l'any en que no hi ha tanta feina.
CITA XAVIER JABATO 1
De la mateixa manera que els comerciants, els restauradors de Palamós esperen que aquest període de Nadal, i la injecció de visitants al municipi, repercuteixi positivament en els seus negocis.
CITA XAVIER JABATO 2
Aquest diumenge es tanca una nova edició del Menú de l'Escamarlà. El mes de febrer començarà el Menú de l'Olla de Peix i ja a la primavera, la promoció estrella de l'Associació de Restaurants de la Badia, el Menú de la Gamba.


Xavier Jabato 1


Xavier Jabato 2



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...