18/12/2013 Serveis
El regidor de Brigada, Marc Ferriol, provant avui l'aplicació.
Palamós ha presentat avui el programa d’incidències a la via pública per a ordinadors i telèfons mòbils. Aquest sistema, que s’aplica per primera vegada a les comarques gironines, permetrà als ciutadans notificar directament a l'Ajuntament qualsevol irregularitat que s'observi en els carrers de Palamós. L’objectiu és que la comunicació entre la població i l’administració sigui més fluida i que la resposta a la demanda ciutadana es faci amb una major rapidesa.El sistema que s'ha presentat avui permetrà que qualsevol persona que detecti un desperfecte en els carrers de Palamós ho faci saber a la brigada municipal d'una manera àgil, ràpida i directa. Ja sigui un llum que no s'encén, un sot al paviment o una vorera malmesa, per exemple. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
La comunicació ciutadana d'incidències es fa mitjançant la plataforma Attend, un programari informàtic. Els ciutadans tenen tres opcions. Ho poden fer, per una banda, enviant un correu electrònic a l'adreça brigada.municipal@palamos.cat. L'altra opció és mitjançant un enllaç que hi ha al web municipal i que va a la pàgina incidencies.palamos.cat, on el ciutadà es podrà donar d'alta per utilitzar el sistema, entrar a la incidència o descarregar-se l'aplicació per al telèfon mòbil. Marc Ferriol, el regidor de Brigada de l'Ajuntament de Palamós.
CITA MARC FERRIOL
A banda de poder fer una fotografia del desperfecte i del lloc on s'ha detectat, l'aplicació permet afegir una breu descripció de la incidència. De moment, aquest servei es limita inicialment a enllumenat públic, manteniment de vies públiques i mobiliari urbà.
Teresa Ferrés
Marc Ferriol
Totes les notícies:
15/05/2025 - Territori presenta el Pla director del port de Palamós i preveu aprovar-lo d'aquí a 10 mesos
El Departament de Territori de la Generalitat ja té dibuixades les línies mestres del futur Pla...
15/05/2025 - Bachiller diu que l'augment de policies que demana l'oposició és inviable
Com ja us vam explicar ahir, el Ple extraordinari de l'Ajuntament de Palamós va aprovar instar el...
15/05/2025 - El govern i Som-hi pacten modificar el POUM a l'Arbreda
El govern municipal de Palamós impulsarà una modificació del Pla d'Ordenació Urbana Municipal...
15/05/2025 - Jornada 'Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava'
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara per a aquest dimarts vinent, 20...
15/05/2025 - La Cambra de Palamós fa demà una jornada de ciberseguretat
La Cambra de Comerç de Palamós celebrarà demà al matí la jornada tècnica 'La ciberseguretat...
Notícies relacionades: