29/11/2013 Cultura
Isabel Marti, responsable dels Cosinets
El grup Els Cosinets presenta demà la sisena edició de la ‘Nit del talent’. És un espectacle amb la participació d’artistes de totes les edats i disciplines, que mostren en públic les seves habilitats en camps com la música, la dansa o l’humor. L’entrada val cinc euros i els diners que es recaptin aniran a benefici de la Fira Nadalenca de Palamós.Concretament, els diners es destinaran a dos projectes de les entitats Afatram i Fundació Vimar, dedicades al treball amb persones discapacitades. La funció de la 'Nit del talent' començarà a les deu de la nit. Els protagonistes seran gent de Palamós que vulguin demostrar el seu talent damunt d'un escenari. Ho explica la responsable del grup Els Cosinets, Isabel Martí.
CITA ISABEL MARTÍ
El preu de les localitats és de només cinc euros. L'activitat solidària d'Els Cosinets, que ja tenen onze anys d'història, no s'acabarà amb la 'Nit del talent'. Els dies 14 i 15 de desembre representaran a La Gorga la seva darrera producció teatral, 'El dimarts, mercat a Palamós'.
Isabel Martí
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...