15/11/2013 Medi Ambient
Avui projecten un audiovisual sobre una travessa de 92 dies pels Pirineus.
Darrera activitat de les Jornades de Muntanya i Natura, que organitza el Club Alpí Palamós. Es tracta de la projecció de l’audiovisual ’92 dies escalant el Pirineu’. Explica la travessa que els escaladors catalans, Lluc Calldosera, Isaac Ferrés i Jordi Vilà, van fer el 2010 per les 25 vies més representatives de la història del pirineïsme. L’entrada a la projecció és gratuïta. Lloc i hora: el teatre La Gorga, a dos quarts de deu d'aquesta nit.Pere Llauradó és el president del Club Alpí Palamós. Ell mateix ha donat més detalls de l'audiovisual que es pot veure avui a La Gorga.
CITA PERE LLAURADÓ
Les Jornades de Muntanya i Natura de Palamós han arribat aquest any a la setena edició. Amb elles, el Club Alpí Palamós es proposa divulgar i promocionar entre el públic l'esport de muntanya. Aquest any s'han fet tres projeccions d'audiovisuals i la tradicional Marxa dels Traginers, que recorre els paratges més bonics de la vall de Bell-lloc.
Pere Llauradó
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...
Notícies relacionades: