11/11/2013 Societat
La regidora del PP a Palamós, Vanesa Mányik.
La regidora del Partit Popular de Palamós, Vanesa Mányik, ha creat un grup obert a la xarxa social Facebook per poder donar resposta als palamosins sobre assumptes municipals. Es diu ‘Palamós, t’escolto’, i la seva finalitat no es per fer debat polític sinó una finestra on els ciutadans puguin expressar les seves peticions, queixes o dubtes. El grup té 269 membres.Vanesa Mányik fa set mesos que ocupa el càrrec de regidora del Partit Popular a Palamós. Va substituir Ricard Fontanet després d'un any sense representació del PP a l'Ajuntament. Aquesta és la primera experiència política de Mányik, que en els darrers mesos està treballant per donar-se a conèixer entre la ciutadania.
CITA VANESA MÁNYIK 1
Mányik ha creat un grup a Facebook per atendre qualsevol petició o dubte que tinguin els ciutadans de Palamós respecte a temes municipals.
CITA VANESA MÁNYIK 2
Tot i que ja ha manifestat la seva voluntat de presentar-se a les pròximes eleccions municipals, Mányik afirma, però, que la seva prioritat actual és continuar aprenent i concentrar-se en el càrrec de regidora.
Vanesa Mányik 1
Vanesa Mányik 2
Totes les notícies:
23/09/2026 - Societat La Generalitat accepta el canvi de topònim 'Palamós i Sant Joan'
La Generalitat de Catalunya ha donat llum verda al canvi de topònim 'Palamós i Sant Joan'...
23/09/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa avui escala a Palamós
El port de Palamós rep avui dimecres l'escala del creuer Marella Discovery 2. El vaixell arriba...
23/09/2026 - Cultura La festa de la cultura digital Tecnofan Party arriba amb novetats com un combat de realitat virtual i una karaoke van
Aquest cap de setmana torna a Palamós la Tecnofan Party, la festa de la cultura digital, amb un...
23/09/2026 - Cultura La Festa Estellés torna a Palamós
Palamós torna avui a ser seu de la Festa Estellés, que organitza Òmnium Cultural. Es tracta...
23/09/2026 - Cultura Els itineraris literaris de la Setmana del Llibre en Català passen demà per Calonge i Sant Antoni
Demà dijous, a les deu del matí, els Itineraris Literaris de la Setmana del Llibre en Català...
Notícies relacionades: