16/10/2013 Societat
Kelo Martí, ahir als estudis de Ràdio Palamós.
El portaveu de Convergència i Unió a l’Ajuntament de Palamós, Kelo Martí, creu que criticar que la Diputació de Girona destini diners a les llars d’infants municipals és fer demagògia. Martí respon així l’alcaldessa Teresa Ferrés, que creu que la Diputació assumeix una responsabilitat que li pertocaria a la Generalitat. La corporació provincial ajudarà els municipis gironins que tenen llar d’infants pública amb un total de sis milions d’euros.La resolució es va aprovar en el Ple de la Diputació celebrat ahir. Com ja va explicar aquest informatiu, es tracta de pagar la subvenció que la Generalitat hauria d'haver fet efectiva aquest curs a les llars d'infants municipals de 107 municipis gironins. Són, en total, uns sis milions d'euros, a raó de 875 euros per alumne. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, que també és diputada provincial, va criticar ahir que, tot i que els diners són benvinguts pels ajuntaments, la Diputació es veu obligada a assumir una despesa que no és competència seva sinó de la Generalitat. Ahir mateix, i en declaracions al programa de Ràdio Palamós, 'Parlem amb...', el portaveu municipal de Convergència i Unió, Kelo Martí, la va respondre així.
CITA KELO MARTÍ
En el cas de la llar d'infants municipal de Palamós, la quantitat que rebrà de la Diputació serà d'uns 100 mil euros. La Generalitat no en paga la subvenció des de l'any 2010.
Kelo Martí
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: