Comencen les activitats de SOSpeix per reclamar una pesca sostenible a la Costa Brava.

16/09/2013 Medi Ambient


'SOSpeix' reclama una nova cultura de consum del peix. (Foto: Catacuina).

'SOSpeix' reclama una nova cultura de consum del peix. (Foto: Catacuina).

L’Associació de Naturalistes de Girona i el col•lectiu IAEDEN-Salvem l’Empordà han començat les activitats de la campanya ‘SOSpeix. Els límits del mar’. El seu objectiu és informar sobre l’amenaça d’esgotament dels recursos pesquers del litoral gironí. Volen que la gent consumeixi les espècies de peix i marisc que tenen un menor impacte ecològic i augmentar la consciència per a la conservació dels valors ambientals del medi marí.La campanya compta amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat. La finalitat de 'SOSpeix. Els límits del mar' és aportar informació sobre l'amenaça que pesa sobre mars i oceans i, en particular, sobre l'estat dels recursos pesquers del litoral gironí. Bàrbara Smith és la portaveu de l'organització IAEDEN-Salvem l'Empordà.
CITA BÀRBARA SMITH
Els mesos de setembre, octubre i novembre, 'SOSpeix' organitzarà activitats com ara sortides guiades per observar la flora i la fauna del litoral, cursos i xerrades. Ahir, per exemple, hi va haver una sortida en vaixell per veure cetacis a la zona de Roses i, diumenge vinent, hi ha una activitat d'immersió lleugera per descobrir la cova de l'Infern, al cap de Creus. La programació organitzada per Naturalistes de Girona i la IAEDEN-Salvem l'Empordà s'acabarà amb una taula rodona sobre la pesca sostenible, amb la presència dels diferents actors que tenen interessos en aquest sector.


Bàrbara Smith



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...