02/08/2013 Cultura
Carla Mercader i Christian Caner, els dos intèrprets de 'Paraules Encadenades'.
L’actor palamosí Christian Caner presenta demà dissabte a La Gorga, l’obra de teatre ‘Paraules encadenades’, en una única funció, a dos quarts de nou del vespre. Caner, que acaba de finalitzar els estudis a l’Institut del Teatre, forma part de la companyia Nunquam, que ha triat aquesta peça de Jordi Galceran per fer el seu debut professional. 'Paraules encadenades' explica una història en què una dona segrestada i el seu captor passen unes hores junts en el soterrani on ella està tancada. S'inicia aleshores un macabre joc on cadascú juga les seves cartes, on la frontera que limita el bé i el mal es difumina i on l'espectador acaba assistint a un desenllaç sorprenent. El palamosí Christian Caner explica per què han decidit apostar per aquesta obra de Jordi Galceran.
CITA CHRISTIAN CANER
Caner està acompanyat en aquesta obra per Carla Mercader, una jove actriu, que aviat s'incorporarà al musical 'Boig per tú'. Mercader parla de la complexitat de l'obra i dels seus personatges.
CITA CARLA MERCADER
La companyia Nunquam estrena demà 'Paraules encadenades' a La Gorga de Palamós. El muntatge està dirigit per Gerard Iravedra i comptarà només amb una única funció a dos quarts de nou del vespre.
Christian Caner
Carla Mercader
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...