L'Ajuntament veu el triatló com una aposta pel turisme esportiu.

15/07/2013 Societat


L'arc de meta del triatló, al passeig del Mar.

L'arc de meta del triatló, al passeig del Mar.

L’Ajuntament de Palamós fa una valoració positiva de la Copa del Món de Triatló que s’ha disputat aquest cap de setmana al municipi. L’alcaldessa Teresa Ferrés ho veu com una aposta més pel turisme esportiu i no descarta optar novament a acollir la prova. El ressò mediàtic de la competició, però, va quedar una mica minvat perquè, finalment, no hi va haver transmissió televisiva en directe.Teresa Ferrés admet que això no estava previst, però explica que el canal Teledeporte, de Televisió Espanyola, emetrà dijous vinent un reportatge de gairebé una hora de durada. Les imatges arribaran també a tots els països que han tingut participants en aquesta Copa del Món de Triatló a Palamós. L'alcaldessa fa una valoració final positiva, especialment pensant en la projecció de Palamós com a destí de turisme esportiu, que ja té precedents en les proves de vela o en el Mundialet de futbol de base.
CITA TERESA FERRÉS 1
La Federació Espanyola de Triatló ha quedat molt satisfeta de les prestacions que ha donat Palamós com a escenari d'aquesta prova de la Copa del Món. Així ho deia el president de la Federació, José Hidalgo, disposat a repetir l'experiència.
CITA JOSÉ HIDALGO
L'alcaldessa de Palamós, per la seva banda, no descarta la possibilitat que la Copa del Món pugui tornar a organitzar-se a Palamós.
CITA TERESA FERRÉS 2
Teresa Ferrés ha volgut destacar també el paper dels gairebé 200 voluntaris que han participat en l'organització de la prova i de tots els serveis que s'han mobilitzat amb motiu d'aquesta Copa del Món de Triatló.
CITA TERESA FERRÉS 2
Per últim, Ferrés ha dit que la majoria de la població de Palamós ha entès les restriccions de trànsit que ha calgut aplicar aquests dies. L'aparcament dissuassori muntat al costat de la carretera C-31 va ser més utilitzat el dissabte que no pas ahir diumenge.


Teresa Ferrés 1


José Hidalgo


Teresa Ferrés 2


Teresa Ferrés 3



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...