05/07/2013 Cultura
Autoritats a la inauguració de 'L'Àrtic es trenca'. (Foto: Mònica Manchado).
Aquest migdia s'ha inaugurat oficialment a Palamós l’exposició ‘L’Àrtic es trenca’, de l’Obra Social ‘la Caixa’. La mostra explica el preocupant procés de desglaç que s’està produint al pol nord, i ho fa a través d’un espai que recrea l’ambient de l’Àrtic. L’exposició està muntada al passeig del Mar, entre els carrers de Rosselló i Aragó, i es pot visitar fins al dia 23 de juliol.La mostra vol posar de relleu la singularitat dels ecosistemes del pol nord i l'important paper que juguen en el clima global. Un dels mitjans per fer-ho és la col·lecció de fotografies d'Andoni Canela, un dels millors especialistes del moment en fotografia naturalista. 'L'Àrtic es trenca' ocupa una superfície de 200 metres quadrats. Està dividida en quatre parts: el clima àrtic, la vida en una situació extrema, l'empremta humana i la llum del nord. Aquest espai itinerant recrea el gèlid ambient de l'Àrtic i ofereix moltes curiositats al visitant. Ho deia avui durant la presentació de l'exposició el secretari general de la Fundació la Caixa, Lluís Reverter.
CITA LLUÍS REVERTER
L'exposició 'L'Àrtic es trenca' es pot veure a Palamós fins al dia 23 de juliol. Està instal·lada al passeig del Mar, entre els carrers d'Aragó i de Rosselló. L'horari de visites, de dilluns a diumenge, de dos quarts d'onze a dos quarts de tres i, a la tarda, de dos quarts de cinc fins a les onze de la nit.
Lluís Reverter
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...
Notícies relacionades: