27/06/2013 Societat
'Hotel Cochambre' en l'actuació de dissabte passat a Barraques de Palamós.
La climatologia i la crisi han afectat l’afluència al recinte de Barraques, però l’activitat ha resistit encara prou bé. S’han venut una mica més de 10 mil gots, uns 400 menys que l’any anterior. Com és habitual cada any, el dia de més afluència va ser el de la revetlla de Sant Joan. Han estat unes barraques tranquil•les i sense incidents remarcables.El recinte va obrir portes el divendres i va tancar dimarts, ja sense música en viu. Han estat cinc dies d'activitat marcats per unes temperatures nocturnes fresques, poc habituals en aquesta època, i que han restat clientela a l'espai de Barraques. La primera nit, a més, va ploure i el grup Straigh On no va poder completar la seva actuació. La regidora de Joventut de l'Ajuntament de Palamós, Raquel Gallego, no recorda unes Barraques amb aquest temps.
CITA RAQUEL GALLEGO 1
Tot i que la majoria de les entitats que participen a Barraques es queixen que han treballat menys, el cert és que el nombre de gots venuts ha baixat però no excessivament. Se n'han despatxat una mica més de 10 mil, uns 400 menys que en l'edició de 2012. La de la revetlla de Sant Joan, amb més de 4.300 gots distribuïts, va ser la nit amb una major afluència de públic. Tot i les importants puntes d'ocupació que ha tingut el recinte, l'activitat de Barraques no ha tingut incidències remarcables. La regidora Raquel Gallego parla d'una bona coordinació pel que fa a la prevenció i la seguretat.
CITA RAQUEL GALLEGO 2
Les Barraques de Festa Major de Palamós han reunit aquest any les actuacions de The Covers Band, Hotel Cochambre, Los Manolos o A Fuego, entre altres. L'espai ha estrenat també una activitat infantil que es va fer el dimarts a la tarda.
Raquel Gallego 1
Raquel Gallego 2
Totes les notícies:
24/06/2026 - Cultura Festivitat de Sant Joan farcida d'actes de Festa Major
Palamós celebra avui la festivitat de Sant Joan, amb la seva Festa Major ja en marxa. Un munt...
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...