Agenda del dijous.

20/06/2013 Cultura


Entrada al Museu del Suro de Palafrugell.

Entrada al Museu del Suro de Palafrugell.

Encara no hem arribat ben bé a la temporada turística alta i, possiblement per aquest motiu, l'agenda d'actes lúdics i culturals encara no té massa activitat. Tot i això, regirant aquí i allà, us hem pogut seleccionar un grapat d'activitats que segur que despertaran el vostre interès. Atenció, doncs, a l'agenda comarcal d'aquest dijous.MÚSICA I DANSA

Si l'arribada de les bones temperatures us fa venir ganes de ballar una mica, us proposem una activitat de tarda que segurament us farà el pes. Us estem parlant d'un ball al local de La Llar de Pals, que estarà amenitzat per la música d'en Chus. Comencen a les sis en punt.

I a Palafrugell, la gent del Gimnàs Dinàmic repeteix l'actuació de dansa que ja va oferir ahir dimecres. A partir de les deu de la nit, al Teatre Municipal, espectacle de dansa 'Dac i la màquina'.

VARIS

Entre avui i demà, la mainada va acabant les classes d'aquest curs escolar. Per això convé començar a buscar algunes activitats alternatives per al seu temps de lleure. Aquesta mateixa tarda en trobem una al Museu del Suro de Palafrugell. Es tracta del taller 'Suber artístic! Súper artístic!', adreçat a infants a partir de sis anys.

Més coses, ara ja per a un públic més adult. Avui us hem de recomanar una interessant conferència sobre biologia marina que es fa a Torroella de Montgrí. La xerrada porta per títol 'Una immersió a la Mediterrània' i va a càrrec de Josep Maria Gili, professor del Departament de Biologia Marina i Oceanografia de l'Institut de Ciències del Mar. Lloc i hora: el Museu de la Mediterrània, a les vuit del vespre.

No ens movem de Torroella perquè, a dos quarts de nou del vespre es presenta el llibre de poesia de Joaquim Frigola 'M'ho miro des del marge'. La presentació va a càrrec de Joan Surroca i l'acte inclourà també una lectura de poesia. L'escenari de la presentació és la llibreria El Cucut.

EXPOSICIONS

Anem ja a l'apartat d'exposicions de la nostra agenda. Fem una primera aturada a Sant Feliu de Boada. A les escoles velles ofereixen visitar l'exposició 'Una relació de ferro', dels artistes Rodolfo Candelaria i Ricard Parals. Tot just fins al 30 de juny.

A la sala d'exposicions del Consell Municipal de l'Estartit, mostra de fotografies 'Seas and oceans', a càrrec de Javier Gascón. També fins al 30 de juny.

I recordeu que es va acabant el termini per visitar l'exposició dels treballs dels alumnes de l'Escola d'Arts Plàstiques de La Bisbal d'Empordà. Està oberta fins al 24 de juny i es pot veure al Castell Palau.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...