20/06/2013 Societat
Membres de la PAH amb la instància que han presentat avui a l'Ajuntament.
La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca demana que l’Ajuntament de Palamós col•labori amb les persones que necessiten cèdules d’habitabilitat i certificats d’eficiència energètica per a poder negociar la dació en pagament. La Plataforma considera que la situació econòmica dels afectats no els permet contractar un arquitecte que els faci aquesta gestió. Per aquest motiu, en una instància que han entrat aquest matí al registre municipal, demanen que això ho facin els serveis tècnics municipals.Ho ha explicat Toni Sánchez, un dels portaveus de la PAH a Palamós.
CITA TONI SÁNCHEZ
L'Ajuntament de Palamós no ha volgut comentar avui el contingut de la petició de la Plataforma, però s'ha mostrat partidari que aquests temes es debatin directament dins la Taula Local pel Dret a l'Habitatge.
Toni Sánchez
Totes les notícies:
26/08/2025 - 4 sessions al setembre per assessorar el procés de les ajudes al pagament de l'IBI
L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós farà 4 sessions informatives al llarg...
26/08/2025 - Aprovació inicial de les bases pel suport a l'obertura de comerços
L'Ajuntament de Palamós ha fet l'aprovació inicial i té en exposició pública les bases...
26/08/2025 - L'àrea mutual i privada de l'hospital va gestionar l'any passat més 11.000 visites i prop de 10.000 proves diagnòstiques
L'àrea mutual i privada de l'hospital de Palamós manté força estable la seva activitat, segons...
26/08/2025 - L'Ajuntament contractarà una empresa per subministrar, instal·lar i desmuntar els llums de Nadal
L'Ajuntament de Palamós ha posat a licitació pública el contracte de subministrment,...
26/08/2025 - Sortida naturalista a la bassa natural de Castell, demà
Amb el suport de l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, l'Associació de Naturalistes...
Notícies relacionades: