19/06/2013 Cultura
El Teatre Mundial de La Bisbal d'Empordà.
Tot seguit us fem cinc cèntims dels principals actes lúdics i culturals que podeu trobar avui arreu de la comarca del Baix Empordà. És la nostra agenda diària que, com és habitual, dóna resposta a la pregunta 'Què dius que fem avui?'.CONCERTS
L'agenda d'aquest dimecres comença amb una proposta musical que ens arriba des de La Bisbal d'Empordà. A partir de les set de la tarda, els alumnes de l'Escola Municipal de Música Conrad Saló fan un concert de tenora, tible, gralla i flauta travessera. L'actuació es fa al vestíbul del Teatre Mundial.
DANSA
De la música passem a la dansa. A les deu de la nit, el Teatre Municipal de Palafrugell acull l'espectacle de dansa 'Dac i la màquina', a càrrec de les alumnes del Gimnàs Dinàmic.
TEATRE
I de la dansa al teatre. Els alumnes de primer d'ESO de l'escola Vedruna de Palamós posen en escena l'obra 'Un dia a classe de teatre'. Lloc i hora: el teatre La Gorga, a les vuit del vespre. L'entrada és gratuïta.
VARIS
Més coses que podeu trobar en aquesta agenda d'avui dimecres. Ara anem cap a Sant Feliu de Guíxols, on aquesta tarda presenten el llibre 'Nous contes dels Guíxols...no aptes pels menors de 17 anys', de Mark Russell. La presentació va a càrrec d'Agustí Roldós, llibreter i prologuista del llibre, i de l'escriptor i editor Quim Curbet. L'acte es fa a la biblioteca Octavi Viader i Margarit, a Sant Feliu, a partir de les set.
I tots els dimecres, la biblioteca municipal de Palamós ofereix una activitat de converses en francès, amb l'objectiu d'ajudar a perfeccionar la pràctica d'aquest idioma. L'activitat, que es fa de quatre a cinc de la tarda, està dirigida per Corinne Pinon. Cal una inscripció prèvia a la mateixa biblioteca.
Fins aquí l'agenda d'aquest dimecres. Que ho passeu molt bé i...fins demà!.
Totes les notícies:
12/08/2026 - Societat El Banc de Sang tanca avui la donació extraordinària d'estiu a Palamós
Tercera i última jornada de donació de sang a Palamós, avui i en aquesta campanya...
12/08/2026 - Serveis 1.900 britànics arriben a Palamós amb el Marella Discovery 2
El port de Palamós rep avui dimecres la segona escala de creuer d'aquest mes d'agost. La fa el...
12/08/2026 - Obres i Urbanisme Arranjat l'espai de petanca del passeig del Mar
L'Ajuntament de Palamós ha completat l'arranjament de l'espai de petanca del passeig del Mar. Una...
12/08/2026 - Cultura Guillem Baviera, talent musical de Palamós al món
El jove violinista d'arrels palamosines Guillem Baviera Fusté s'ha convertit, amb només 17 anys,...
12/08/2026 - Cultura Presentació del llibre 'Ressons', de David Pagès, a la Biblioteca Municipal
L'escriptor David Pagès Cassú presenta aquesta tarda a la Biblioteca Municipal de Palamós el seu...