20/05/2013 Societat
El cap de setmana que ve es faran desfilades de moda al Castell de Calonge.
Avui s'ha presentat la campanya ‘Calonge et posa guapa’. Durant tota aquesta setmana, el municipi calongí ofereix un variat programa d’activitats entorn la moda, el disseny, la salut, l’estètica o la gastronomia. Durant el pròxim cap de setmana, i com a element central de la programació, es faran diverses desfilades de moda, a més de l’anomenat Fashion Market.Clara Esteve, dissenyadora a TCN i coordinadora de la passarel·la i l’àmbit de moda de la campanya, parla dels orígens de 'Calonge et posa guapa'.
CITA CLARA ESTEVE 1
Després de la bona acollida que va tenir la primera edició, aquest any 'Calonge et posa guapa' ha decidit ampliar la seva durada. Des d'avui i fins diumenge vinent hi ha tot un programa dedicat a la moda, el disseny, la salut, l'estètica, l'esport, la imatge i la gastronomia. Les desfilades de moda, l'esdeveniment central de la mostra, estan programades pel cap de setmana vinent, igual que el Fashion Market, una de les novetats d'aquest any. Clara Esteve.
CITA CLARA ESTEVE 2
'Calonge et posa guapa' està organitzat per l'Associació de Comerciants d'aquesta localitat. Durant tot el que resta d'aquest mes de maig, les perruqueries i centres d'estètica que col·laboren en aquest certamen ofereixen descomptes i promocions.
Clara Esteve 1
Clara Esteve 2
Totes les notícies:
14/07/2025 - Una sentència diu que la Policia Local no ha de fer el tancament perimetral del mercat setmanal de Palamós
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha donat la raó al sindicat de funcionaris CSIF,...
14/07/2025 - Els pescadors de Palamós promocionen el seu producte oferint tastets al port
El col·lectiu pesquer de Palamós està fent aquest estiu un pas més per donar a conèixer el...
14/07/2025 - Xavier Solà guanya la Beca Cooperativa La Equitativa 25-26 amb un projecte sobre el Palamós mariner del segle XVII
La dotzena edició de la Beca Cooperativa La Equitativa ja té guanyador. Es tracta de...
14/07/2025 - Una dona ferida en un accident al camí de Cap de Planes
Una dona que anava en patinet va patir ferides aquest dissabte, en un accident al camí de Cap de...
14/07/2025 - La Fundació Pau Costa alerta de la poca gestió dels boscos
Estem en el tram inicial de l'estiu però Catalunya ja ha patit incendis forestals de gran...