07/05/2013 Societat
Recepció oficial als professors, avui a l'Ajuntament de Palamós.
Vuit instituts europeus participen aquesta setmana a Palamós en una reunió relacionada amb un dels anomenats projectes Comènius, que promou la Unió Europea. Es tracta d'una proposta que es desenvolupa durant dos cursos i que té com a centre d'estudi els rius, des d'un vessant antropològic. L'institut de Palamós és el coordinador europeu d'aquest projecte.Aquesta setmana és l'amfitrió d'una quarentena de professors procedents d'instituts de Romania, Lituània, Itàlia, Letònia, Portugal i Suècia. Josep Antoni Blasco, professor de l'IES Palamós, parla del marc d'aquest projecte.
CITA JOSEP ANTONI BLASCO 1
Els vuit instituts europeus reunits a Palamós treballen un projecte batejat amb el nom 'Aigua: la vida del meu riu és la meva vida'. La intenció és acostar els alumnes a la importància de la preservació d'un recurs fonamental com és l'aigua, en tots els seus vessants. Josep Antoni Blasco.
CITA JOSEP ANTONI BLASCO 2
Des d'avui i fins dissabte s'han programat diferents activitats. Això inclou un recorregut per diferents punts d'especial interès al llarg del riu Ter, la visita a institucions i entitats, així com conferències adreçades als professors participants. Aquest mateix matí, el grup ha estat rebut a l'Ajuntament de Palamós. El projecte implica el professorat i alumnat d'ESO, batxillerat i cicles formatius dels vuit instituts europeus participants. La reunió que es fa aquesta setmana a Palamós compta amb la participació de 39 professors procedents dels set instituts convidats, a més dels 25 ensenyants de l'IES Palamós que participen directament en la gestió del projecte.
Josep Antoni Blasco 1
Josep Antoni Blasco 2
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...