ERC justifica presentar la moció per la sobirania fiscal abans de la Junta de Portaveus.

02/05/2013 Política


Dani Reixach, portaveu del grup d'ERC a Palamós.

Dani Reixach, portaveu del grup d'ERC a Palamós.

El grup d'Esquerra Republicana de Catalunya a l'Ajuntament de Palamós raona per què va presentar la moció en favor de la sobirania fiscal, abans que se celebrés la Junta de Portaveus municipal. Els republicans argumenten que l'alcaldessa Teresa Ferrés havia convocat la reunió amb el temps just perquè, si no hi havia acord, ja no quedés temps per presentar una moció alternativa.El grup d'ERC ja havia anunciat dies enrere que, amb consens o sense, el Ple del mes de maig debatria una moció perquè l'Ajuntament de Palamós ingressi els seus impostos a l'Agència Tributària Catalana. Aquesta mateixa proposta també la feia l'Associació de Municipis per la Independència. Abans d'ahir hi va haver una Junta de Portaveus municipal que havia d'intentar consensuar aquest text, a més d'un altre, també presentat per l'AMI, contra les accions de la Delegació del Govern de l'Estat a Catalunya. Hores abans de fer-se la Junta, però, el grup d'Esquerra Republicana va entrar al registre la moció per la sobirania fiscal. El portaveu del grup, Dani Reixach, ha explicat avui per què ho van fer.
CITA DANI REIXACH
L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, va criticar l'acció d'Esquerra i va demanar la retirada de la moció per mirar de consensuar les de l'Associació de Municipis per la Independència, de cara al Ple del mes de juny. Esquerra Republicana de Catalunya ha ratificat avui que mantindrà la seva moció en el Ple que es farà dimarts vinent.


Dani Reixach



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...