El Menú de la Gamba tindrà versió de dia i de nit.

30/04/2013 Societat


Lliurament de la Gamba d'Or a la UdG, ahir al vespre.

Lliurament de la Gamba d'Or a la UdG, ahir al vespre.

La rectora de la Universitat de Girona, Anna Maria Geli, va destacar ahir la voluntat de col•laboració que ha presidit sempre les relacions entre la UdG i el sector turístic gironí. Geli va recollir ahir al vespre a Palamós la Gamba d’Or, concedida per l’Associació de Restaurants El Plat Blau en reconeixement a la tasca que ha fet la Càtedra d’Estudis Marítims. Els restauradors posen en marxa aquest divendres una nova edició del Menú de la Gamba, que aquest any estrena una versió nocturna amb format de tapa.El Menú de la Gamba tradicional està format per torrades amb anxoves, gamba mitjana fresca a la planxa, fideus rossejats, postres, vi i cafè. El preu és de 36 euros, dos menys que l'any passat. La nova proposta de nit, al preu de 20 euros, elimina la fideuà i canvia la gamba mitjana per gambeta petita. El Menú de la Gamba és una iniciativa de l'Associació de Restaurants El Plat Blau. El seu president, Xavier Jabato, parla dels preus i de les novetats d'aquest any.
CITA XAVIER JABATO
El Menú de la Gamba se servirà a partir d'aquest divendres i fins al 14 de juliol. Es podrà trobar en onze restaurants de Palamós, sis de Sant Antoni i un de Vall-llobrega. L'edició d'aquest any es va presentar ahir al vespre a l'Espai del Peix de Palamós. Es va fer coincidir amb el lliurament de la Gamba d'Or, que ha guardonat la Universitat de Girona. La seva rectora, Anna Maria Geli, va ser l'encarregada de recollir el premi, que reconeix la feina realitzada per la Càtedra d'Estudis Marítims, amb seu a Palamós.
CITA ANNA MARIA GELI
La darrera ocasió en que es va concedir la Gamba d'Or va ser l'any 2010. En aquella ocasió, es va guardonar l'equip del programa 'Divendres', de Televisió de Catalunya.


XavierJabato


Anna Maria Geli



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...