Palamós i el MIC renoven compromís dos anys més.

09/04/2013 Esports


El Nou Estadi de Palamós, durant l'acte d'inauguració del MIC 2013.

El Nou Estadi de Palamós, durant l'acte d'inauguració del MIC 2013.

Palamós continuarà sent la seu de l’acte inaugural i de les finals de la Mediterranean International Cup, com a mínim durant els dos pròxims anys. Això és el que contempla el conveni que han firmat fa pocs dies l’Ajuntament i els organitzadors del torneig. L’acord dóna continuïtat a dotze anys de col•laboració entre el MIC i les diferents seus que acullen aquesta coneguda competició de futbol de base internacional.El director del MIC, Juanjo Rovira, creu que al llarg d'aquest temps s'ha forjat un treball conjunt amb els municipis, que fa que la relació entre el torneig i la Costa Brava sigui ara mateix molt sòlida.
CITA JUANJO ROVIRA
En aquest marc, Palamós vol continuar ostentant la capitalitat de la Mediterranean International Cup. Per aquest motiu, l'Ajuntament i l'Associació Esportiva MICFootball han firmat un nou conveni de col·laboració que s'allargarà fins l'any 2015. L'acord estipula, entre altres coses, que Palamós continuarà acollint els actes d'inauguració del torneig, els partits del grup aleví de futbol set, així com les finals de totes les categories. L'Ajuntament de Palamós posarà, per la seva banda, les instal·lacions del Nou Estadi Municipal i dels camps de la zona esportiva Josep Massot i Sais, així com el personal del departament municipal d'Esports. L'aportació econòmica municipal a l'organització del Mundialet de futbol de base serà de 10.670 euros anuals fins a 2015. Per a l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, és molt important que el municipi pugui oferir un equipament amb gespa natural i amb la capacitat que té el Nou Estadi.
CITA TERESA FERRÉS
Tant la inauguració com les finals del MIC omplen el Nou Estadi Municipal. Tot i això, els organitzadors del MIC descarten cobrar entrada per a aquests esdeveniments. David Bellver és el president de la Mediterranean International Cup.
CITA DAVID BELLVER
L'edició d'aquest any del MIC, que s'ha disputat aquesta última Setmana Santa, ha estat tot un èxit amb la participació de 224 equips arribats de 35 països d'arreu del món. En total es van jugar 600 partits en les 19 seus que el torneig té a les comarques de Girona. Es calcula que la Mediterranean International Cup té un impacte econòmic aproximat de dos milions d'euros.


Teresa Ferrés


Juanjo Rovira


David Bellver



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...