03/04/2013 Societat
El nou logo estarà present en molts espais com ara l'oficina de Turisme.
La nova marca turística de Palamós es presentarà entre aquest mes i el que ve, segons ha confirmat l’alcaldessa del municipi, Teresa Ferrés. Ara s’està en la fase d’elaboració dels productes de marxandatge que tindran com a base aquesta nova imatge promocional. La marca, segons Ferrés, combina modernitat amb icones clàssiques de Palamós com la gamba, el campanar o la vela.El projecte d'aquesta nova marca de ciutat s'ha treballat en el marc del Consell Econòmic i Social de Palamós. A començament d'aquest any es va fer la tria del disseny definitiu i, amb la decisió presa, ara s'està fent la producció de tots els elements de marxandatge que es posaran al mercat amb aquesta nova imatge. És el pas previ a la presentació oficial de la marca, que es farà aquest mes d'abril o, com a molt tard, al maig. Els membres del Consell Econòmic i Social s'han decantat per un disseny que basa el seu missatge en tres elements identificatius de Palamós com són el campanar de l'església de Santa Maria, l'esport de la vela i, per últim, la gamba. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós i presidenta del Consell Econòmic i Social, destaca els valors que potencia la nova marca.
CITA TERESA FERRÉS
L'objectiu és que el logo promocional de Palamós estigui al carrer i plenament implantat quan comenci la temporada turística d'estiu. La recerca d'aquesta marca o l'organització de la campanya 'Palamós gastronòmic' han estat dos dels principals projectes que ha desenvolupat fins ara el Consell Econòmic i Social. Està format per representants de les institucions municipals i estaments cívics del municipi i la seva finalitat és promoure mesures per dinamitzar l'economia de Palamós.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...
Notícies relacionades: