El sènior A del CE Palamós reacciona.

06/03/2013 Esports


El CE Palamós ha guanyat els tres últims partits.

El CE Palamós ha guanyat els tres últims partits.

L’entrenador del sènior A del Club Esportiu Palamós, Carles Sala, creu que l’actitud dels jugadors ha estat clau per entendre la reacció de l’equip en els darrers partits. El conjunt de bàsquet palamosí ha encadenat tres victòries consecutives i ha millorat notablement el seu joc. Per a Sala, ha estat vital que els jugadors veterans hagin fet un pas endavant i creu que això ha encomanat els joves a agafar més protagonisme. El mateix tècnic, que aquest divendres serà el convidat del programa 'Temps d'esport', ho ha explicat en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA CARLES SALA 1
El sènior masculí A del Club Esportiu Palamós ha encadenat tres victòries consecutives a les pistes del Tiana i del Ripoll, i a casa amb La Garriga. Això situa els palamosins amb un balanç de set victòries i catorze derrotes, en el dotzè lloc de la classificació. Dels setze equips que juguen en aquest grup de la Primera Catalana de bàsquet, els dos últims baixen de categoria i els quatre següents, del lloc onze al catorze, fan una promoció de permanència. Fugint d’eufòries, Carles Sala diu que l’objectiu és garantir el factor pista en aquesta eliminatòria.
CITA CARLES SALA 2
L'equip pensa només en continuar sumant victòries. La pròxima podria arribar aquest mateix diumenge, en el partit que enfrontarà el Club Esportiu Palamós amb el cuer del grup, Les Franqueses.


Carles Sala 1


Carles Sala 2



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...