04/03/2013 Serveis
El Palau Firal de Sant Antoni serà l'escenari del Saló.
Els dies 7 i 8 de març es durà a terme el Primer Saló de Formació, Ocupació i Empresa al Palau Firal de Sant Antoni de Calonge. Es tracta d'un punt de trobada entre persones treballadores en actiu i en situació d’atur, estudiants, emprenedors i empreses. Es faran una trentena de conferències i activitats formatives, i hi haurà espais d'informació, orientació i assessorament tècnic. El Saló l’organitza el Consell Comarcal del Baix Empordà.El Palau Firal de Sant Antoni es convertirà aquesta setmana en un escenari d'intercanvi d'experiències relacionades amb l'ocupació i el món laboral. Dijous i divendres, acollirà el primer Saló de la Formació, l'Ocupació i l'Empresa al Baix Empordà. L'objectiu del Saló és dinamitzar i donar una sortida a les necessitats de cobertura de llocs de treball i agilitzar el contacte entre empresaris, candidats i institucions. És una iniciativa del Consell Comarcal del Baix Empordà, en col·laboració amb l'Ajuntament de Calonge i que compta amb el suport de diverses institucions de la comarca, com l'Ajuntament de Palamós i la Cambra de Comerç de Palamós. Ens en parla Albert Costa, tècnic de Promoció Econòmica del Consell Comarcal del Baix Empordà.
CITA ALBERT COSTA 1
Entre els actes del Saló destaquen més de trenta xerrades i activitats formatives. Hi haurà també espais de workshop, per posar en contacte l'empresariat amb possibles candidats per cobrir llocs de treball. Albert Costa.
CITA ALBERT COSTA 2
El Saló de la Formació, l'Ocupació i l'Empresa comptarà amb espais on unes seixanta empreses exposaran els seus serveis. Es faran tallers per fomentar el reciclatge i l'adaptació professional i s'aprofundirà en la importància de la formació en el procés de recerca de feina. Recordeu, tallers, experiències i conferències simultànies sobre ocupació i empresa aquest dijous i divendres, al Palau Firal de Sant Antoni.
Albert Costa 1
Albert Costa 2
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...