Els atletes palamosins preparen la temporada d'estiu.

28/02/2013 Esports


El corredor de l'AA Palamós, Adel Mechaal.

El corredor de l'AA Palamós, Adel Mechaal.

Els esportistes de l’Associació Atlètica Palamós han tancat en les últimes setmanes les temporades de pista coberta i de cros, i ja encaren la posada a punt per a la competició a l’aire lliure. El migfondista Adel Mechaal, per exemple, té previst fer una estada d’entrenament al seu país d’origen, el Marroc, durant la pròxima primavera, amb la finalitat d’afinar la seva preparació. Mechaal pot estar més que satisfet amb la temporada d'hivern que ha realitzat. El corredor es va proclamar el passat cap de setmana subcampió en la prova dels 4000 metres del Campionat d'Espanya de cros curt. A això li hem d'afegir un cinquè lloc estatal i un Campionat de Catalunya dels 3000 metres llisos. Bons resultats que demostren que la jove promesa de l'atletisme català està en plena forma. Tot i valorar aquestes fites, Mechaal destaca que el més important de la temporada arribarà ara amb les proves a l'aire lliure.
CITA ADEL MECHAAL 1
La passada primavera, Mechaal va decidir marxar a entrenar en alçada a Font Romeu amb vistes a la temporada d'estiu, però tot se'n va anar en orris per una lesió muscular. Aquest any, el migfondista ha decidit preparar-se al seu país d'origen, el Marroc. Mechaal explica per què.
CITA ADEL MECHAAL 2
L'obtenció de la nacionalitat espanyola després de quatre llargs anys d'espera ha impulsat la carrera atlètica d'un Adel Mechaal que afronta amb optimisme els nous reptes de la temporada d'estiu.


Adel Mechaal 1


Adel Mechaal 2



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...