El personal de Hutchinson rebutja les indemnitzacions i bloqueja la fàbrica.

18/02/2013 Societat


Piquets de treballadors de Hutchinson, aquest matí a l'entrada de la fàbrica.

Piquets de treballadors de Hutchinson, aquest matí a l'entrada de la fàbrica.

L’assemblea de treballadors de Hutchinson Palamós ha rebutjat l’oferta que els ha fet l’empresa per indemnitzar els 76 acomiadaments que ha previst en l’Expedient de Regulació d’Ocupació. El personal considera insuficients els 35 dies per any treballat, amb un màxim de 24 mensualitats que ha ofert la direcció. Piquets de treballadors han impedit avui l’entrada de camions a la fàbrica de La Pietat.Aquesta mesura de pressió es va decidir en l'assemblea de treballadors de Hutchinson Palamós, que es va fer aquest dissabte a La Gorga. Rafael del Moral, president del Comitè d'Empresa.
CITA RAFAEL DEL MORAL
Els representants sindicals van informar els treballadors que l'última oferta que ha fet la direcció de Hutchinson Palamós passa per indemnitzar els acomiadaments amb 35 dies de salari per any treballat, amb un topall de 24 mensualitats. El Comitè d'Empresa reclama 45 dies, amb 42 mensualitats. Aquesta demanda s'acosta al que es va pagar en la regulació d'ocupació de l'any 2009, que va afectar uns 180 treballadors. La negociació d'aquest nou ERO entra ja en la seva recta final. És l'última setmana hàbil per arribar a un acord, atès que diumenge vinent acaba el termini d'un mes que dóna la llei per a aquests casos. La proposta de l'empresa és acomiadar 76 operaris que treballen a la fàbrica que el grup Hutchinson té al paratge de La Pietat.


Rafael del Moral



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...