El Grup de Suport a Dones d'Oncolliga reprèn les activitats.

24/01/2013 Societat


Hortensia Doporto, presidenta d'Oncolliga a Palamós.

Hortensia Doporto, presidenta d'Oncolliga a Palamós.

El Grup de Suport a Dones que organitza Oncolliga a Palamós, torna a l’activitat. Es tracta d’una iniciativa que implica algunes de les dones que han participat en l’última edició i que, durant el que resta d’any, aniran organitzant activitats temàtiques. Tot plegat està adreçat a dones que han patit càncer de mama o ginecològic.El Grup de Suport a Dones es va constituir el passat mes de setembre. Durant tot l'últim trimestre de 2012 va organitzar trobades amb professionals relacionats amb el tractament del càncer de mama i ginecològic. Metges, psicòlegs, dietistes o fisioterapeutes hi van participar, resolent els dubtes i les preguntes que els van formular les participants. En total hi van prendre part divuit dones que han passat pel tràngol del càncer de mama. Precisament a partir d'aquest grup s'ha creat un nucli que ara organitza les seves pròpies activitats. Han començat avui amb una sessió de txi-kung, una tècnica oriental que combina l'activitat física i tècniques per al benestar de la ment. En les pròximes setmanes hi haurà una sessió informativa sobre els efectes de la radioteràpia i també un taller de teràpia del riure. A partir d'aquí, s'aniran organitzant activitats mensuals, excepte a l'estiu. Totes es fan a l'espai del Mas Guàrdies, sempre en dijous, entre les tres i les sis de la tarda. Hortènsia Doporto és la delegada d'Oncolliga a Palamós. Ella ha parlat a aquesta emissora de la implicació de les dones que han participat en el Grup de Suport.
CITA HORTÈNSIA DOPORTO
A partir del 7 de març, el Grup de Suport a Dones posarà en marxa un nou grup d'inici, com el que ha treballat durant el darrer trimestre. Seran set sessions més, fins al juny, sempre amb temes relacionats amb el càncer de mama i ginecològic. El programa està organitzat per Oncolliga Girona i l'Espai Dona de Palamós.


Hortènsia Doporto



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...