21/12/2012 El telèfon de l'informatiu
Imatge del carrer de La Font.
El carrer de La Font tornarà a tenir enllumenat públic aquesta mateixa nit, segons ha confirmat avui a aquesta emissora el regidor de l'Àrea de Brigada, Marc Ferriol. El regidor ha explicat que els operaris han fet una reparació d'urgència aquest mateix matí. El tema havia estat denunciat per un veí al Telèfon de l'Informatiu de Ràdio Palamós.L'afectat es queixava que ja feia un mes que una desena de punts d'enllumenat públic del carrer de La Font no funcionaven. El regidor de Brigada, Marc Ferriol, ha explicat avui que el tema ja s'ha resolt.
CITA MARC FERRIOL
Ferriol ha precisat que l'escomesa de la xarxa elèctrica de l'enllumenat del carrer de la Font està en mal estat i que, més endavant, s'haurà de fer una reparació més a fons per resoldre-ho. El regidor ha animat la ciutadania a posar en coneixement de l'Ajuntament tots els problemes que detectin en les infraestructures públiques de Palamós.
Marc Ferriol
Totes les notícies:
03/05/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Mollet (0-3)
El Palamós ha sumat els tres punts en el partit disputat avui al camp del cuer del grup, el...
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
Notícies relacionades: