19/12/2012 Obres i Urbanisme
El portaveu d'ERC, Dani Reixach.
Esquerra Republicana de Catalunya demana el consens de tots els grups polítics representats a l’Ajuntament de Palamós per pactar una reordenació de l’actual aparcament de l’Arbreda. Després que cap empresa ha volgut assumir el projecte de fer un estacionament soterrat, els republicans creuen que és el moment de regular aquest espai per fer-lo més segur i integrat al nucli urbà de Palamós.Ho ha explicat el portaveu d'Esquerra a l'ajuntament palamosí, Dani Reixach.
CITA DANI REIXACH 1
El projecte per fer i explotar l'aparcament de l'Arbreda incloïa també la gestió de més d'un miler de places de zona blava i zona verda, distribuïdes per diferents punts del nucli urbà. Segons Dani Reixach, aquest també és un tema que s'ha de repensar a fons.
CITA DANI REIXACH 2
El passat mes de setembre, l'Ajuntament de Palamós va aprovar posar a concurs públic el contracte per construir un aparcament soterrat per a 343 vehicles a l'Arbreda, i per urbanitzar una gran plaça pública a la superfície. L'empresa concessionària hi invertiria més de cinc milions d'euros i, a canvi, gestionaria l'estacionament durant 40 anys, i les places de zona verda i zona blava, al llarg de 25 anualitats. El concurs, però, ha quedat desert. Prèviament, i a causa de la impossibilitat legal de contractar més crèdit, l'Ajuntament ja havia posposat el projecte del complex d'equipaments públics conegut com l'Edifici de la Ciutadania.
Dani Reixach 1
Dani Reixach 2
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: