Millores en l'accés al mercat cobert, al gener.

18/12/2012 Obres i Urbanisme


Entrada principal al mercat municipal de Palamós.

Entrada principal al mercat municipal de Palamós.

La Brigada municipal d’obres de l’Ajuntament de Palamós farà, a començament d’any, una millora en els accessos a l’edifici del mercat municipal cobert. L’objectiu és facilitar l’accessibilitat a aquest equipament públic, pensant especialment en les persones amb dificultats de mobilitat. El mercat municipal de Palamós es va construir fa més de vint anys. L'equipament es va dissenyar de manera que queda situat per sota del nivell del carrer, en la part que dóna a l'avinguda de Catalunya. Això ocasiona puntualment problemes d'inundacions però també d'accessibilitat, ja que la porta principal té uns graons de baixada, sense rampa. Una de les finalitats de les obres que començaran al gener serà, precisament, solucionar aquests problemes. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
El mercat cobert de Palamós té dues entrades més en les seves façanes laterals i, aquestes sí, estan a nivell de carrer. En el cas de les voreres, la del carrer d'Emili Joan és nova, però la del carrer de Josep Joan necessita millores.


Teresa Ferrés



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...