Resultats esportius del cap de setmana.

17/12/2012 Esports


El Palamós va caure ahir al camp de la Rapitenca. (Foto: Sergi Cortés)

El Palamós va caure ahir al camp de la Rapitenca. (Foto: Sergi Cortés)

El Palamós Club de Futbol continua fora dels llocs de descens, beneficiat per les derrotes de Montañesa, Balaguer i Júpiter. Els palamosins van tallar dissabte la seva ratxa de victòries a domicili, perdent al camp de la Rapitenca per dos gols a zero. Abans del descans nadalenc, diumenge que ve rebran la visita del Vilassar al Nou Estadi Municipal.El Palamós és el quart classificat per la cua. Té 13 punts, els mateixos que la Montañesa, a qui supera per diferència de gols, i també està per damunt del Júpiter, amb 12 punts, i del cuer, el Balaguer, amb 9. Eduardo Vílchez, entrenador del Palamós, espera que l'equip no torni a caure en places de descens. Sigui com sigui, en acabar el partit amb la Rapitenca es mostrava molt decebut amb l'actitud del seu equip en els primers minuts del matx.
CITA EDUARDO VÍLCHEZ
El pròxim partit del Palamós Club de Futbol serà al Nou Estadi, davant el Vilassar, diumenge vinent a partir de dos quarts de cinc de la tarda. Després, la competició descansarà una jornada a causa del parèntesi nadalenc.

A la Tercera Catalana, la Fundació Esportiva Palamós va caure per quatre a dos al camp del Cassà. Àlex Torrent, de penal, i Carlos Pérez van anotar els gols de l’equip entrenat per Ñoño. El tècnic va fer aquesta lectura del que havia estat el partit.
CITA ÑOÑO
En el mateix grup, el Calonge va arrencar un empat a dos al camp del Bisbat de Blanes. Pel que fa a la Quarta Catalana, el Sant Antoni es va imposar a Bàscara per zero a dos, mentre el Catalònia va ser golejat a casa, zero a set, pel Maçanet. Pel que fa als resultats dels partits jugats pel futbol de base palamosí als camps de la zona esportiva Josep Massot i Sais, els podeu trobar en el document adjunt a aquesta notícia en el web radiopalamos.cat.

En bàsquet, derrota a casa del sènior masculí A del Club Esportiu Palamós. L’equip local es va veure superat per l’Argentona per un ajustat 72 a 76. Brazo, amb 16 punts, i Ureña, amb 15, van ser els millors anotadors dels palamosins. Ara la competició s’atura i no es reprèn fins al dia 12 de gener, quan els palamosins visitaran la pista del L’Escala, un rival directe per a evitar les places de descens.
Més bàsquet. El sènior masculí B va perdre amb el Porqueres per 53 a 69. El sots 21 també va caure, en aquest cas a la pista de l'Spòrting Caules i per 78 a 70. Per contra, victòria contundent del júnior masculí, 93 a 57, davant La Salle. El júnior B va superar el Palafolls per un mínim 47 a 46 i, per últim, el júnior femení es va imposar a l'Escolàpies de Figueres per 78 a 70.

En futbol sala, derrota del juvenil del Club Futbol Sala Palamós, un a quatre, davant l'Alella. I tanquem amb bitlles catalanes. Victòries del Palamós davant el Blanes, en Lliga Catalana i, pel que fa a la Lliga de Girona, derrotes del Palamós i del Vila-romà.

LLIGA CATALANA

Palamós, 321 - Blanes, 305
Palamós, 323 - Blanes, 278

LLIGA DE GIRONA

Torrent, 363 - Palamós, 344
Palamós, 349 - Cremats, 382
Vila-romà, 206 - Parlavà, 310
Barrufets, 225 - Vila-romà, 205


Eduardo Vílchez


Ñoño


Resultats esportius del cap de setmana.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...