12/12/2012 Societat
Les obres del nou edifici del Vila-romà es troben en la recta final.
L’escola Vila-romà de Palamós es podria traslladar al seu nou edifici durant les vacances de Setmana Santa. El centre de primària s’havia d’estrenar el passat setembre, coincidint amb l’inici del curs. La renúncia de l’empresa constructora, però, va obligar a obrir concurs per contractar-ne un altre que fes les obres pendents. Ara, aquestes ja es troben en la seva recta final.És massa just, en qualsevol cas, per fer el trasllat durant el període de vacances de Nadal. Recentment hi va haver una reunió de la comunitat educativa amb la Generalitat i es va pactar deixar-ho per a més endavant. Això és el que explica l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS 1
Segons Ferrés, fer el trasllat per Setmana Santa permetrà que els alumnes que fan l'últim curs de primària puguin gaudir de la nova escola, abans de deixar el Vila-romà.
CITA TERESA FERRÉS 2
Les obres pendents del Vila-romà les fa l'empresa Pai Construccions, de l'Hospitalet de Llobregat, que se les va adjudicar per 1'3 milions d'euros. Les obres del nou mòdul de primària havien d'estar acabades al juny. Durant les vacances d'estiu s'havia de fer el trasllat al nou edifici i enderrocar el vell. L'escola s'havia d'estrenar amb l'inici del curs, al setembre. A començament d'estiu, però, es va saber que l'anterior empresa responsable de les obres les deixava per problemes econòmics. Això va obligar a tornar a fer una nova adjudicació i, una vegada més, a acumular nous retards.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...
Notícies relacionades: