30/11/2012 Societat
Reunió de dijous dels voluntaris del Gran Recapta.
Palamós se suma avui i demà a la campanya del Gran Recapte d’Aliments, amb la finalitat de recollir productes alimentaris de primera necessitat per a les famílies amb pocs recursos econòmics. Des d’aquesta tarda ja es poden fer donacions en un total de vuit supermercats del municipi. Es necessiten, bàsicament, productes com ara llegums secs, oli, llet i llaunes de conserva de peix. Uns 130 voluntaris col·laboraran a Palamós en la recollida i recompte dels aliments.A Palamós, el Gran Recapte d'Aliments ha començat a dos quarts de tres de la tarda. Avui s'allargarà fins a dos quarts de deu de la nit i, demà dissabte, l'horari serà de les nou del matí a les nou de la nit, ininterrompudament. Els vuit establiments que participen en la campanya són els dels supermercats Sorli-Discau, Caprabo, Gros Mercat, Dia, Esclat i Mercadona. Gros Mercat serà l'únic que no farà l'horari complet perquè el dissabte a la tarda tanca. Les persones que vulguin donar aliments els podran lliurar als voluntaris de l'organització. Es necessita llet, oli, conserves de peix i llegums secs. Es tracta d'aliments bàsics, envasats i amb un alt valor nutritiu. Adequats per a poder ser transportats i consumits de forma no immediata. Tots els productes recollits es destinaran al Centre de Distribució d'Aliments de Palamós. Aquest organisme, gestionat per Cáritas, reparteix els aliments entre les famílies necessitades del municipi, previ informe tècnic de l'Àrea d'Acció Social. Ara mateix assisteix unes 200 famílies. Yolanda Aguilar és la regidora d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament de Palamós.
CITA YOLANDA AGUILAR 1
El Gran Recapte d'Aliments comptarà, a Palamós, amb l'ajuda d'uns 130 voluntaris. Treballaran en la recollida, transport i recompte dels aliments donats. Yolanda Aguilar.
CITA YOLANDA AGUILAR 2
Palamós aspira a superar el volum d'aliments recollits l'any passat, que va ser de 2.300 quilos. El Gran Recapte d'Aliments se celebra arreu de Catalunya, organitzat per la Fundació Banc dels Aliments i l'Obra Social 'La Caixa'.
Yolanda Aguilar 1
Yolanda Aguilar 2
Totes les notícies:
08/05/2025 - Maria Puig (ERC) demana a l'oposició més propostes i menys peticions de dimissió
La regidora de Medi Ambient i Gestió de Residus de l'Ajuntament de Palamós, Maria Puig, del grup...
08/05/2025 - A punt per a l'adjudicació del nou contracte de socorrisme a les platges
Un total de 3 empreses s'han presentat a la licitació pública pel contracte del servei de...
08/05/2025 - La platja de la Fosca i el port Marina Palamós reediten la Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
08/05/2025 - La territorial de l'ANC integra Calonge i Sant Antoni i es converteix en 'Badia de Palamós'
Com ja s'havia anunciat, l'Assemblea Nacional Catalana ha incorporat Calonge i Sant Antoni al que...
08/05/2025 - 'L'hora del conte' farà avui la volta al món amb Jules Verne
Com tots els dijous, avui hi ha club de lectura infantil a la Biblioteca Municipal de Palamós. És...
Notícies relacionades: