21/11/2012 Societat
El regidor d'ERC, Dani Reixach, als estudis de Ràdio Palamós.
El regidor d’Esquerra Republicana de Catalunya, Dani Reixach, creu que l’Ajuntament de Palamós s’ha d’implicar més en polítiques de joventut. Reixach valora positivament el nou Pla Local de Joventut, però opina que ara cal creure’s aquest document i posar-hi recursos. També demana la constitució d’un Consell Municipal de Joventut, on la gent jove tingui molt a dir. L'Ajuntament de Palamós va aprovar recentment el seu Pla Local de Joventut per als anys 2012-2015.El document fa una diagnosi de les necessitats existents i proposa una sèrie d’accions com a resposta. Entre les inquietuds reflectides hi ha l'oferta formativa, els recursos d'informació i inserció sociolaboral o la necessitat de pisos de lloguer assequible. També es reclama més oferta d'oci i cultura, espais per fer activitats o facilitats per a dinamitzar la Nau dels 50 metres. El portaveu d'ERC, Dani Reixach, diu que aquest Pla està molt bé, però que no servirà de molt si l'Ajuntament no se'l creu i hi posa recursos.
CITA DANI REIXACH 1
Segons Reixach, cal potenciar les polítiques locals adreçades al jovent i creu necessari constituir un Consell Municipal de Joventut.
CITA DANI REIXACH 2
Molts dels projectes que proposa el Pla Local de Joventut 2012-2015 ja estaven contemplats en anteriors documents i ara se'ls dóna continuïtat. Hi ha tallers temàtics sobre, per exemple, graffitti, informàtica bàsica, cuina senzilla o guitarra. El Punt Jove de Palamós disposa de programes divulgatius en temes de salut, adreçats a la prevenció de conductes de risc en adolescents. També té propostes de foment de l'associacionisme juvenil.
Dani Reixach 1
Dani Reixach 2
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...