19/11/2012 Esports
David Batanero va fer la centrada final que va suposar el segon gol del Palamós.
Amb un gol de Javi Revert en el temps afegit el Palamós va guanyar ahir a Vic, 1 a 2, i abandona els llocs de descens. Els palamosins van aconseguir d'aquesta manera la segona victòria de la temporada. El tècnic, Eduardo Vílchez va destacar que l’equip va tenir ahir la sort que li ha faltat en d’altres partits. Quan semblava que el duel acabaria amb empat a un, al minut 91 Javi Revert, que ja havia marcat el primer, va aconseguir l’1 a 2, que permet el Palamós emportar-se els tres punts d’un dels camps més dificils de la categoria. El proper partit serà diumenge vinent a casa davant la UE Olot.El futbol és un esport de tòpics i fins ahir el Palamós només podia fer servir els negatius. 'La pilota no ha volgut entrar', 'quan perdones ho acabes pagant' o 'hem perdut per falta de concentració' eren frases que poden definir la primera part de la temporada dels palamosins. Ahir, però la tendència va fer un gir de 180 graus. L'equip va fer el que normalment li fan, remuntar. La primera part, poc vistosa, va acabar amb el Vic per davant en el marcador. Un gol de falta de Marc Garcia al minut 10 de partit, amb certa fortuna, va avançar els vigatans. La segona meitat, però, va ser molt diferent. Ben aviat, al minut 57, el golejador Javi Revert aconseguia el gol de l’empat rematant de cap un còrner. Just després, el porter Joan Bayona va evitar el segon gol dels locals amb una aturada providencial. I quan semblava que el partit acabaria amb empat a un, David Batanero va centrar, el porter del Vic no va blocar la pilota i Javi Revert, amb la canya a punt, va sentenciar l'encontre. L'entrenador, Eduardo Vílchez, no s'ho acabava de creure. Pel tècnic, treure un punt d'aquest cap ja hauria estat positiu. Pertant, els tres són tot un èxit.
CITA EDUARDO VÍLCHEZ
El president del Palamós, Miquel Aguilar, també estava exultant i reconeixia que ahir l'equip va tenir la sort que li ha mancat en d'altres partits.
CITA MIQUEL AGUILAR
La d'ahir és la segona victòria del Palamós aquesta temporada, les dues aconseguides com a visitant. L'equip intentarà guanyar el primer partit a casa, diumenge vinent, davant la Unió Esportiva Olot. Però, l'equip almenys respira i surt dels llocs de descens.
A la Tercera Catalana, la Fundació Esportiva Palamós va caure a casa per 4 gols a 5 davant el Silenc Atlètic, en un partit amb un final de bojos. Quan només faltaven 5 minuts el resultat era de 3 a 3. La Fundació va fer el quart i quan semblava que els punts es quedarien a casa, els visitants van marcar dos gols en un minut. L'entrenador de la Fundació Ñoño, no s'ho acabava de creure.
CITA ÑOÑO
Destacar que els palamosins van jugar amb un home menys des del minut 30. En la mateixa categoria, empat a zero entre el Calonge i el Medes L’Estartit. A la Quarta Catalana, victòria del Sant Antoni, 3 a 0, vant el Valveralla. Per la seva banda, el Catalònia va aconseguir la primera victòria de la temporada en la seva visita al camp de la Penya Barcelonista de Lloret de Mar (1-3).
Pel que fa al futbol formatiu destaquem que els juvenils A de la Fundació Esportiva Palamós i Palafrugell van empatar a dos, i tres resultats dels equips cadets palamosins. Derrota del cadet A de la Fundació Esportiva Palamós davant el Roses A, 1 a 3. Victòria del cadet B de la Fundació per la mínima, 2 a 1, contra el Bisbalent Atlètic B. I derrota del cadet A del Global Palamós per 0 a 10 davant el Palafrugell A.
En bàsquet, derrota del sènior masculí A del Club Esportiu Palamós a la pista del Club Bàsquet Garrotxa-Sant Joanenc. Els homes que entrena Carles Sala van caure de dos punts 53 a 51. El tècnic analitza els últims moments del partit.
CITA CARLES SALA
Per la seva banda, el sots 21 masculí del Club Esportiu Palamós va perdre davant l'Adepaf Figueres de divuit punts, 50 a 68. El júnior femení també va caure, 47-62, contra la Unió Maristes Blau.
En futbol sala, destaquem dos resultats del Club Futbol Sala Palamós. El cadet va caure 1-14 contra el Vilassar de Mar, mentre que l'aleví, mentre que l'aleví es va imposar a l'Inter Espotiu Malgrat A, 6 a 3.
Acabem amb bitlles catalanes, aquest dissabte es va jugar sisena jornada de la lliga catalana entre el Palamós i els Pessebristes amb una partida per cada equip.
Eduardo Vílchez
Miquel Aguilar
Ñoño
Carles Sala
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...