19/11/2012 Successos
L'empresari hoteler, Jordi Comas. (Foto: costabravadigital.)
L'empresari hoteler i president de la principal patronal gironina, Jordi Comas, ha mort asfixiat aquesta matinada després que uns lladres entressin en el seu domicili de Platja d'Aro. Els assaltants van lligar l'empresari i la seva dona mentre escorcollaven la casa. L'autòpsia determinarà si Comas va patir un infart o bé els lladres li han causat la mort, perquè li haurien obstruït les vies respiratòries. Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació i el cas està sota secret de sumari. Aquesta matinada van desplegar nombrosos agents a les entrades i sortides de Platja d'Aro per intentar localitzar els tres assaltants, que es van endur joies, i que vestien roba fosca. A partir d'aquí, pocs detalls es coneixen sobre les circumstàncies de la mort. Segons Mossos d'Esquadra, els lladres van lligar Comas i la seva dona i haurien introduït algun tipus d'objecte a la boca de l'empresari per evitar que cridés. Mentre els lladres regiraven la casa, Comas va perdre el coneixement i va morir. Segons ha trascendit, l'habitatge de l'empresari ja va ser assaltat fa tres setmanes i Comas havia encarregat reforçar-ne la vigilància.
Unes 150 persones s'han concentrat aquest midgia davant l'Ajuntament de Platja d'Aro i han guardat un minut de silenci en memòria de Jordi Comas. L'alcalde de Castell-Platja d'Aro, Joan Giraud, ha fet aquest parlament.
CITA JOAN GIRAUD
Jordi Comas, de 67 anys, era president de la Federació d'Organitzacions Empresarials de Girona, i propietari de diversos hotels a Platja d'Aro. Actualment, també era vicepresident de la Federació d'Hostaleria de Girona, vicepresident de la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols i vicepresident de la Unió d'Empresaris d'Hostaleria de la Costa Brava Centre. També havia estat regidor i tinent d'alcalde de Platja d'Aro. Comas havia col·laborat estretament amb Ràdio Palamós, on havia participat en tertúlies i havia patrocinat transmissions esportives.
Joan Giraud
Totes les notícies:
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...
28/09/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni cedeix 2 solars per a habitatge protegit
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha conveniat amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya la...