13/11/2012 Política
La delegació del PSC gironí fent campanya avui a Palamós.
El Partit dels Socialistes de Catalunya fa avui campanya electoral a Palamós. El cap de llista per Girona, Juli Fernández, ha presentat avui les propostes econòmiques de futur del PSC. A les vuit de la tarda, hi haurà un acte públic de l’exconseller d’Economia de la Generalitat, Antoni Castells, a la biblioteca municipal.El PSC gironí ha destinat gran part del dia d'avui a fer campanya per Palamós. El candidat Juli Fernández, acompanyat per l’alcaldessa Teresa Ferrés, ha visitat l’hospital i el mercat. La jornada inclou també entrevistes amb els presidents de la Confraria de Pescadors, la Cambra de Comerç i amb representants dels sectors turístic, hoteler i de les tavernes de Palamós. Fernández ha explicat que el PSC aposta per un canvi de model econòmic i passar de polítiques d'austeritat a polítiques de creixement. Ha destacat el potencial que té la demarcació de Girona i ha dit que cal aprofitar valors afegits de la zona, com la cultura, el paisatge o la gastronomia.
CITA JULI FERNÁNDEZ 1
El PSC aposta també per crear ocupació activa i potenciar la formació. El cap de llista dels socialistes gironins s'ha referit també al fet que aquestes eleccions estiguin marcades, al seu parer, en clau nacional. Juli Fernández.
CITA JULI FERNÁNDEZ 2
El PSC farà un altre acte públic aquesta tarda a la biblioteca municipal. Començarà a les vuit i comptarà amb l'exconseller d'Economia de la Generalitat, Antoni Castells.
Juli Fernández 1
Juli Fernández 2
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...