04/11/2012 Esports
Venzal i Dani Fernández, en un moment del partit d'avui. (Foto: Sergi Cortés).
El Palamós Club de Futbol ha perdut amb el Terrassa (1-3) i segueix en zona de descens. Els palamosins han ofert una bona imatge durant tot el partit, però no hi ha hagut sort de cara a porteria. Tot i la derrota, hi ha cert optimisme per la tendència positiva en el joc de l’equip. El proper partit serà diumenge dia 11 de novembre al Nou Municipal davant el Balaguer, on el Palamós tindrà la possibilitat de sumar els 3 primers punts a casa.
Un error defensiu al minut 7 de la primera part, ha permès al jugador del Terrassa, Molist fer el primer gol del partit. Tot i anar per darrere en el marcador, els palamosins han assetjat la porteria terrassenca durant la primera mitja hora, i han disposat de tres ocasions. Sens dubte, la més clara ha arribat al minut 12 amb un xut de Ritxi Mercader que el defensa visitant Alberto García ha salvat en línia de gol. Però a les acaballes de la primera part, la insistència ofensiva del Palamós ha obtingut el seu premi. El defensa visitant Ferran ha comès un penal sobre Peque que el golejador Javi Revert ha transformat. S’ha arribat al descans amb empat a un.
A la segona part, tot i que el Palamós ha seguit plantant cara, ben aviat, concretament al minut 57, Montoro ha fet el segon gol del Terrassa després d’una centrada de Ferran. Els palamosins ho han seguit intentant i han disposat d’una ocasió molt clara al minut 73, que Toni Gálvez sol davant el porter Miguel Ángel no ha pogut materialitzar. Tot i la bona imatge oferta durant l’enfrontament, la mala sort ha tornar a fer acte de presència al Nou Municipal, i el jugador palamosí Chicho s’ha fet el gol en pròpia porta que significava l’1 a 3 favorable al Terrassa. D’aquesta manera s’ha arribat al final del partit. El Palamós suma 1 punt dels últims 27 possibles, i segueix en zona de descens.
PALAMÓS 1 TERRASSA 3
Palamós: Bayona, David Malo, Chicho, Cano, Subi, Sergio Garcia (Gálvez, 72’), Ritxi Mercader, Raúl Calvo (Venzal, 78’), Batanero, Peque (Dani Fernández, 62’) i Javi Revert.
Terrassa: Miguel Ángel, Ferran, Jordi Roca, Molist (Vinuesa, 85’), Alberto Garcia, Fran Grima, Pugui, Juancho (Óscar Céspedes, 62’), Àlex Fernández (Montero, 79’), Joan Roig i Montoro.
Àrbitre: Victor Caballero León. Delegació Barcelona.
Targetes grogues: Ritxi Mercader i Subi del Palamós / Óscar Céspedes i Pugui del Terrassa.
Targetes vermelles: Cap.
Gols: 0-1: Molist, minut 7. 1-1: Javi Revert de penal, minut 41. 1-2: Montoro, minut 57. 1-3: Chicho (p.p.), minut 84.
Espectadors: 350 espectadors.
Incidències: Nou Municipal de Palamós.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...