Palamós exigirà a la Generalitat que pagui el deute, que ja és de 5'5 milions.

30/10/2012 Societat


Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.

Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.

El deute de la Generalitat amb l’Ajuntament de Palamós arriba ja als cinc milions i mig d’euros, segons consta en la memòria del pressupost municipal de 2013, que s’aprovarà avui. L’alcaldessa del municipi, Teresa Ferrés, creu que ha arribat el moment d’endurir el discurs i exigir al Govern que compleixi amb els seus compromisos. Una de les mesures que es planteja adoptar l’Ajuntament és reclamar interessos de demora.El deute de la Generalitat fa referència, en la seva major part, a les obres del projecte 'Palamós millora'. Hi ha, però, altres quantitats pendents referides a subvencions per diversos conceptes. Un dels més destacats és el de l'aportació del govern català al finançament de les llars d'infants. El cas és que el deute puja ja a 5'5 milions d'euros, fet que, segons l'equip de govern, condiciona molt la gestió econòmica del municipi. Per a l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, ha arribat el moment d'alçar la veu.
CITA TERESA FERRÉS 1
Una de les opcions que planteja l'Ajuntament de Palamós és cobrar interessos de demora a la Generalitat pel retard en els pagaments.
CITA TERESA FERRÉS 1
L'Ajuntament critica que la Generalitat no ha complert el compromís de facilitar un calendari de pagament del deute, ni tampoc el de fer arribar una part dels diners pendents a través d'un conveni amb la Diputació de Girona.


Teresa Ferrés 1


Teresa Ferrés 2



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...