Avui comença el curs de socorrisme bàsic de Creu Roja Palamós.

22/10/2012 Societat


L'aula de formació de Creu Roja Palamós.

L'aula de formació de Creu Roja Palamós.

Avui comença el curs de socorrisme bàsic de Creu Roja Palamós. Seran 50 hores de formació que combinaran una part teòrica amb una altra de pràctica. El curs té 20 places i s’imparteix tres dies a la setmana, fins al 30 de novembre. Si el superen, els alumnes obtindran el diploma de Creu Roja en Atenció Sanitària Immediata i un carnet de socorrista que hauran de reciclar cada dos anys. A més, la Universitat de Girona atorga tres crèdits, durant aquest curs, als alumnes que disposin d'aquest títol. Es tracta d'una proposta formativa que sempre té una bona acollida, segons el coordinador de Creu Roja Palamós, Albert Matavera.
CITA ALBERT MATAVERA
En el curs de socorrisme es fa un anàlisi complet de les diferents situacions de prevenció de perill i, alhora, es donen les nocions bàsiques per a l'assistència sanitària d'urgència. Entre els coneixements que s'imparteixen hi ha les parts del cos humà i les seves funcions, identificar i resoldre situacions de risc, aprendre a prevenir accidents i, per últim saber els procediments i tècniques d'atenció sanitària immediata. Les classes es fan a l'aula de formació de Creu Roja Palamós, els dilluns, dimecres i divendres, de dos quarts de vuit a les deu de la nit.


Albert Matavera



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...