Una delegació de Rheda-Wiedenbrück visita Palamós

11/10/2012 Societat


Crass, Blanca i Pepe Navarro, de l'Associació Palamós Connecta.

Crass, Blanca i Pepe Navarro, de l'Associació Palamós Connecta.

Una delegació de la ciutat alemanya de Rheda-Wiedenbrück està aquesta setmana a Palamós, en el marc de l'agermanament entre les dues localitats. La formen una cinquantena de persones dels equips de bàsquet, l’Associació Amics de Palamós i el Centre Cultural Espanyol de Rheda. L’expedició torna cap a Alemanya aquest dissabte, després de set dies d’activitats esportives, lúdiques i culturals.També n'hi ha hagut d'educatives, com la que aquest matí han dut a terme amb alumnes de l'Institut de Palamós. Stephan Crass, un dels impulsors de l'agermanament entre Palamós i Rheda-Wiedenbrück, ho ha explicat.
CITA STEPHAN CRASS
Els alemanys han fet excursions a Barcelona, al Penedès i a Montserrat, i demà van a Girona. També han tingut entrenaments de bàsquet durant tota la setmana. En aquest viatge a Palamós els ha acompanyat gent del Centre Cultural Espanyol de Rheda. El seu president és Luis Blanca, un immigrant espanyol dels anys 60, que va acabar arrelant la seva vida a Alemanya. Avui ha visitat els estudis de Ràdio Palamós.
CITA LUIS BLANCA
El pròxim mes de desembre, gent de Palamós viatjarà cap a Rheda-Wiedenbrück amb motiu de la celebració dels típics mercats nadalencs alemanys.


Stephan Crass


Luis Blanca



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...