05/10/2012 Cultura
Gegants a Palamós en una imatge d'arxiu.
A banda de la representació de 'Les cunyades', a La Gorga, el cap de setmana ens deixa altres propostes culturals d'interès que repassem tot seguit. Exposició gegantera, música clàssica i el Museu de la Pesca en un reportatge televisiu, són els arguments que ens ocupen.Aquesta mateixa tarda, a partir de les set, la sala polivalent de la biblioteca municipal de Palamós acull la presentació de l'exposició del 125è aniversari de la tradició gegantera a Palamós. L’horari de l’exposició és el mateix de la biblioteca , matins de 10 a 1 i tarda de 4 a 8. La mostra romandrà oberta fins el 18 de novembre. És el pas previ a la concentració de colles geganteres de les comarques gironines, que Palamós acollirà el pròxim cap de setmana.
Recordeu també que demà hi ha una desfilada de moda, al carrer de Cervantes, organitzada pel col·lectiu de comerciants d'aquest carrer. L'activitat es farà en horari de tarda.
Diumenge, a les sis de la tarda, el teatre La Gorga és l'escenari d'un concert de música clàssica. Porta per títol 'La gran literatura per a flauta i piano'. Els seus intèrprets seran la flautista Patrícia de No i el pianista Michel Wagemans. Interpretaran peces de Mozart, Reinecke, Prokoffiev i Taffanel. El concert l'organitza Joventuts Musicals de Palamós, en conveni amb l'Ajuntament. Les entrades valen deu euros. Els socis de Joventuts i els menors d'edat tenen l'accés gratuït.
I aquest mateix diumenge, a un quart de dotze del migdia, el programa de Televisió Espanyola a Catalunya 'De museus', dedicarà la seva emissió al Museu de la Pesca de Palamós. El reportatge es va enregistrar el passat mes de maig. Permet que els espectadors s'aproximin a l'exposició permanent, alhora que entrevista el director de l'equipament Miquel Martí, i personatges com Francesc Subirats, Carme Àvila, Nico Stoll i Jaume Cusí.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...
Notícies relacionades: