05/10/2012 Cultura
Gegants a Palamós en una imatge d'arxiu.
A banda de la representació de 'Les cunyades', a La Gorga, el cap de setmana ens deixa altres propostes culturals d'interès que repassem tot seguit. Exposició gegantera, música clàssica i el Museu de la Pesca en un reportatge televisiu, són els arguments que ens ocupen.Aquesta mateixa tarda, a partir de les set, la sala polivalent de la biblioteca municipal de Palamós acull la presentació de l'exposició del 125è aniversari de la tradició gegantera a Palamós. L’horari de l’exposició és el mateix de la biblioteca , matins de 10 a 1 i tarda de 4 a 8. La mostra romandrà oberta fins el 18 de novembre. És el pas previ a la concentració de colles geganteres de les comarques gironines, que Palamós acollirà el pròxim cap de setmana.
Recordeu també que demà hi ha una desfilada de moda, al carrer de Cervantes, organitzada pel col·lectiu de comerciants d'aquest carrer. L'activitat es farà en horari de tarda.
Diumenge, a les sis de la tarda, el teatre La Gorga és l'escenari d'un concert de música clàssica. Porta per títol 'La gran literatura per a flauta i piano'. Els seus intèrprets seran la flautista Patrícia de No i el pianista Michel Wagemans. Interpretaran peces de Mozart, Reinecke, Prokoffiev i Taffanel. El concert l'organitza Joventuts Musicals de Palamós, en conveni amb l'Ajuntament. Les entrades valen deu euros. Els socis de Joventuts i els menors d'edat tenen l'accés gratuït.
I aquest mateix diumenge, a un quart de dotze del migdia, el programa de Televisió Espanyola a Catalunya 'De museus', dedicarà la seva emissió al Museu de la Pesca de Palamós. El reportatge es va enregistrar el passat mes de maig. Permet que els espectadors s'aproximin a l'exposició permanent, alhora que entrevista el director de l'equipament Miquel Martí, i personatges com Francesc Subirats, Carme Àvila, Nico Stoll i Jaume Cusí.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...
Notícies relacionades: