Tancament equilibrat dels comptes municipals de 2011.

19/09/2012 Successos


L'Àrea de Serveis Econòmics de l'Ajuntament de Palamós.

L'Àrea de Serveis Econòmics de l'Ajuntament de Palamós.

El pressupost de l’Ajuntament de Palamós de l’any passat es va tancar amb un resultat pràcticament equilibrat. Aquest resultat es notificarà oficialment aquest vespre, en el Ple municipal. La liquidació pressupostària dóna un balanç positiu d’uns sis mil euros, segons ha confirmat el regidor d’Hisenda, Joan Gea. El d'avui és un tramit intermig entre la presentació dels números a la comissió especial de comptes de l'Ajuntament, que es va fer al juliol, i el pròxim enviament de l'expedient a la Sindicatura de Comptes de Catalunya. El regidor Joan Gea, explica el resultat del tancament pressupostari municipal de 2011.
CITA JOAN GEA
D’aquesta manera, el tancament de pressupost torna a una tendència d’ajustament que s’havia trencat al 2010, quan hi va haver un dèficit de 300 mil euros.


Joan Gea



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...