14/09/2012 Cultura
El quintet Spanish Brass actua aquest diumenge a La Gorga.
Repassem ara diferents actes lúdics i culturals que són notícia avui, o que ho seran durant aquest cap de setmana a Palamós. Música professional, divulgació o activitats infantils són algunes d'aquestes propostes. Avui i demà se celebra la sisena Trobada de Vespa i Lambretta de Palamós, l'anomenat Empordà Scooter Fest. Els actes estan organitzats per la Penya Sport, en col·laboració amb l'Ajuntament de Palamós. Comencen aquesta mateixa nit amb una actuació de dj's al port Marina Palamós. Demà dissabte, les motos participants s'exposaran al passeig del Mar. Es farà una sortida per carretera i també un dinar. A les deu de la nit, a la Nau dels 50 metres, concert amb la participació, entre d'altres, dels grups La Cobla, Demencials, High Times o Black Up Sound.
Més coses. Demà dissabte, a les set de la tarda, el 'Xiringuito l'Onada', a la platja Gran de Palamós, acull una xerrada gastronòmica i musical. Hi prendrà part l'historiador de la cuina, Jaume Fàbrega, compartint protagonisme amb el cantautor Josep Andújar 'Sé', que interpretarà cançons de pescadors. L'acte forma part del cicle 'Xerrades vora el mar', que organitzen la Revista del Baix Empordà i l'Onada.
Diumenge al migdia, a les dotze en punt, la Fundació Xarxa d'Espectacle Infantil i Juvenil presenta el programa d'aquest any a Palamós. L'acte, totalment gratuït, anirà a càrrec de Fefe i Companyia, que actuarà a l'escenari del passeig del Mar. La temporada 2012-2013 de Xarxa a Palamós inclourà vuit representacions i espectacles infantils, la major part dels quals tindran lloc a La Gorga.
I ja que parlem d'aquest recinte, el mateix diumenge, però a partir de les vuit del vespre, serà l'escenari de l'actuació del quintet de cambra 'Spanish Brass Luur Metals', que presentarà el concert 'Vibrassions'. Aquesta formació musical ja té més de 20 anys de trajectòria i és un dels grups de cambra més consolidats del panorama musical espanyol. El concert de diumenge a La Gorga inclourà obres de compositors com Bach, Montsalvatge o Granados, entre altres. El preu de les entrades és de deu euros, cinc per als socis de Joventuts Musicals de Palamós, l'entitat que organitza el concert.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...