04/09/2012 Societat
El Grup de Suport a la Dona para atenció al càncer de mama i ginecològic.
La Fundació Oncolliga posa en marxa aquest mes de setembre, a Palamós, un grup de suport a les dones malaltes de càncer de mama i ginecològic. Les activitats es concretaran en set sessions de treball que se celebraran al llarg del darrer trimestre de l’any. Hi participaran especialistes que orientaran i aconsellaran les dones en diferents camps relacionats amb la malaltia. El Grup de Suport a la Dona s'activarà el dia 20 de setembre.Hortensia Doporto és la delegada a Palamós de la Fundació Oncolliga. Ella mateixa ha explicat a Ràdio Palamós que el Grup de Suport a la Dona compta amb la participació de professionals de diferents disciplines, en col·laboració estreta amb l'hospital de Palamós i l'Espai Dona.
CITA HORTENSIA DOPORTO 1
La primera sessió del Grup de Suport a la Dona malalta de càncer es farà el dia 20 de setembre. Serà una reunió d'acollida i presentació. A partir d'aquí hi haurà, succesivament, sessions dedicades a fisioteràpia i mobilitat, alimentació, sexualitat i malaltia, ginecologia i oncologia. El cicle es tancarà el dia 20 de desembre amb una reunió que recollirà les propostes finals de les participants. Hortènsia Doporto, de la Fundació Oncolliga, ha destacat el fet que es doni veu a les dones afectades pels càncers ginecològic i de mama.
CITA HORTENSIA DOPORTO 2
Les interessades a integrar-se en aquest Grup de Suport a la Dona s'han de posar en contacte amb la delegada d'Oncolliga a Palamós. El telèfon és el 972.31.70.24.
Hortènsia Doporto 1
Hortènsia Doporto 2
Totes les notícies:
31/01/2026 - Victòria a casa del Palamós davant el Can Gibert (2-1)
El Palamós ha guanyat per 2 gols a 1 al Can Gibert, en el partit jugat a l'Estadi Municipal...
30/01/2026 - Maria Puig diu que el govern està per complir tots els compromisos, no només amb JuntsxCat
El govern municipal de Palamós treballa pel compliment dels acords amb Junts per Catalunya, que...
30/01/2026 - Una persona ferida amb arma blanca en una baralla a la Planassa
Una persona ferida per arma blanca, dos detinguts, i un agent dels Mossos d'Esquadra lesionat, és...
30/01/2026 - Acord per millorar l'atenció a les persones amb Parkinson al Baix Empordà
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà i l'Associació Gironina de Parkinson col·laboraran...
30/01/2026 - Andy Lou Quartet presenta el seu nou CD a La Gorga
Fusions Grup Vocal organitza avui divendres la presentació al Teatre La Gorga de Palamós del nou...
Notícies relacionades: