30/08/2012 Societat
Sarfa continuarà amb una línea directa a l'Aeroport de Barcelona.
A partir d’aquest dissabte, i durant tot l’hivern, els autobusos de la companyia Sarfa enllaçaran els principals municipis de la Costa Brava amb l’aeroport d’El Prat. L’experiència ha tingut molt bona acollida durant aquest estiu, i ara s’ha decidit mantenir aquestes connexions durant la resta de l’any. Les previsions de passatgers que s’havien fet per als mesos de juliol i agost s’han superat d’un 65 per cent, tant pel que fa a turistes com a residents.En aquest període, la línia entre la Costa Brava i l’aeroport de Barcelona ha transportat uns 33 mil viatgers, 850 des de Palamós. El balanç que en fa Sarfa és molt positiu, segons el seu gerent, Enric Gimeno.
CITA ENRIC GIMENO 1
El nombre de viatgers transportats, segons Sarfa, demostra la bona acceptació del servei entre els residents de la Costa Brava i també entre els turistes que l’escullen com a destí de vacances. Això i les peticions rebudes des del sector turístic, han fet que l’enllaç amb l’aeroport d’El Prat es mantingui ara també durant l’hivern. Enric Gimeno, gerent de Sarfa.
CITA ENRIC GIMENO 2
La línia d’autobús que uneix la Costa Brava i l’aeroport tindrà diverses freqüències, en funció de quines localitats es tracti. Lloret, amb nou serveis diaris, és la que té més connexions. En el cas de Palamós i els municipis de la rodalia, es programen dos serveis diaris d’anada i tornada.
Enric Gimeno 1
Enric Gimeno 2
Totes les notícies:
06/06/2025 - La Fira de la Gamba de Palamós preveu vendre'n 400 quilos
Demà és el dia. Des de les 12 del migdia i fins a les 10 de la nit, l'esplanada de la llotja del...
06/06/2025 - 5 empreses més es certifiquen amb la Marca de Garantia
Ahir us explicàvem el lliurament del títol d'Ambaixador de la Gamba de Palamós a l'entitat...
06/06/2025 - Escales de creuer al port de Palamós, avui i el diumenge
Les escales de creuer al port de Palamós acceleren i des d'avui i fins al dilluns que ve n'hi...
06/06/2025 - SSIBE quasi ha triplicat en 3 anys la potència d'energia fotovoltaica
3 anys després d'haver posat la primera instal·lació fotovoltaica, a Palamós Gent Gran, Serveis...
06/06/2025 - El comerç es prepara per a l'estiu amb el 'Palamos Swing'
Palamós viurà demà un dia de compres i diversió al ritme de la música swing. El Foment...