29/08/2012 Societat
Botifarrada a benefici d'Oncolliga Girona.
La Fundació Oncolliga, dedicada a l’ajuda als malalts de càncer i les seves famílies, organitza avui una botifarrada solidària al passeig del Mar de Palamós. L’experiència ja es va dur a terme l’any passat amb un gran èxit de participació, i ara es repeteix. El preu del tiquet és de cinc euros. L’acte comença les vuit del vespre, a la zona de l’escenari, i es lligarà també amb la tradicional audició de sardanes que es fa tots els dimecres d’estiu al passeig.Ho ha explicat la delegada de la Fundació Oncolliga a Palamós, Hortènsia Doporto.
CITA HORTÈNSIA DOPORTO 1
L'any passat, la botifarrada popular va ser un gran èxit. Hi van anar unes cent persones i va caldre anar a buscar més botifarres per atendre tothom. Aquest any, se'n couran unes dues-centes. Hortènsia Doporto.
CITA HORTÈNSIA DOPORTO 2
Els diners que es recaptin avui aniran a parar a la Fundació Oncolliga. Aquesta entitat sense ànim de lucre es dedica a donar suport a persones malaltes de càncer i també a les seves famílies, a banda de fer divulgació de mesures preventives contra la malaltia. La botifarrada popular d'avui al passeig del Mar de Palamós, comença a les vuit del vespre.
Hortènsia Doporto 1
Hortènsia Doporto 2
Totes les notícies:
07/05/2026 - Obres i Urbanisme El Consorci d'Aigües reivindica la feina feta per recuperar la depuradora
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava vol que es posi en valor l'esforç que s'ha fet per...
07/05/2026 - Obres i Urbanisme SSIBE vol tenir enllestida a l'estiu la reforma de l'Hospital de Dia
La Fundació Hospital de Palamós-Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà continua avançant...
07/05/2026 - Societat JuntsxCat demana que es paguin ja els plusos als policies i que es revisi el conveni laboral
Junts per Catalunya, grup de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, creu que el govern ha de donar...
07/05/2026 - Societat Reunió de participació ciutadana pels veïns de Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós programa avui la tercera de les 5 trobades del cicle de reunions amb...
07/05/2026 - Cultura 'Viatgem', conte inclusiu avui a la Biblioteca Municipal
A partir d'un quart de 6 d'aquesta tarda es farà a la Biblioteca Municipal de Palamós el club de...