Els socis del Cercle Artístic poden parar al passeig tres dies per setmana.

20/08/2012 Societat


Una sessió de pintura del Cercle Artístic de Palamós.

Una sessió de pintura del Cercle Artístic de Palamós.

L’Ajuntament de Palamós ha autoritzat els socis del Cercle Artístic a que puguin exposar i vendre els seus treballs al passeig del Mar, tres dies a la setmana. Fins l’any passat només els ho permetien fer dos dies, els divendres i els dissabtes, i ara també ho poden fer els diumenges. Un total de quatre socis de l’entitat han obtingut l’autorització per posar-se al passeig aquest estiu.Fins ara, aquestes autoritzacions es gestionaven a través de l'Àrea de Cultura. Aquest any, però, ja és una competència directa de l'Àrea de Via Pública de l'Ajuntament de Palamós. De la negociació amb el seu regidor, Josep Coll, el Cercle Artístic de Palamós n'ha tret poder parar tres dies per setmana, de divendres a diumenge, durant els mesos de juliol i agost. Abans, només ho podien fer divendres i dissabte. En total, hi ha quatre socis del Cercle autoritzats a posar la seva parada. Un d'ells va demanar poder instal·lar-s'hi durant tota la setmana, però la petició es va denegar perquè ja entraria en el règim de la resta d'artesans que paren al passeig, que han de passar per un sorteig previ. Glòria Prim, presidenta del Cercle Artístic de Palamós, assegura que, tot i aquest cas, estan satisfets.
CITA GLÒRIA PRIM
Les parades del Cercle Artístic de Palamós es posen en el mercat d'artesania que s'instal·la al passeig del Mar durant tot l'estiu. Aquest mercadet està integrat per una vintena de parades i, de divendres a diumenge, se'ls afegeixen les del Cercle.


Glòria Prim



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...