17/08/2012 Esports
Actes protocolaris del Trofeu Gaspar Matas de la temporada passada.
El Palamós CF juga demà l'últim partit de la pretemporada. Els palamosins rebran l'Espanyol B al Nou Estadi a partir de les set de la tarda amb el Trofeu Gaspar Matas en joc. Jaume Duran, Sergi Ordóñez, Rubén Martínez, 'Peque', Òscar Almendros i Hèctor Cuenca seran baixa per lesió. Marc Vila està recuperat i podria disputar els primers minuts després de tres mesos lesionat.L'últim rival en la pretemporada del Palamós serà l'Espanyol B, l'equip que va permetre l'ascens de categoria dels palamosins amb la compra d'una plaça a Segona B. El Trofeu Gaspar Matas ret homenatge al fundador del club i també serveix per a fer la presentació de la plantilla palamosina abans de l'inici de lliga. Els jugadors entrenats per Edu Urdiales acumulen dues victòries i quatre derrotes en aquesta pretemporada. En el darrer, dimecres passat, es va guanyar al camp del Palafrugell. L'entrenador del Palamós, Edu Urdiales, dóna detalls del què vol veure en el partit de demà, davant l'Espanyol B.
CITA EDU URDIALES 1
Pel que fa a l'apartat de baixes, Urdiales no podrà comptar per aquest partit amb els lesionats Jaume Duran, Sergi Ordóñez, Rubén Martínez 'Peque', Oscar Almendros i Hèctor Cuenca. El preparador dels palamosins, per contra, sí que podrà disposar de Marc Vila, que després de l'operació a l'espatlla d'aquest estiu, ja està plenament recuperat i disputarà els seus primers minuts de la pretemporada. A més, el davanter Peque, que es va trencar un dit del peu en el primer entrenament de la pretemporada, ja no porta el guix i la seva reincorporació al grup serà un fet d'aquí a un parell de setmanes. Urdiales està satisfet de l'exigència que està trobant en aquests partits preparatoris davant equips de superior categoria..
CITA EDU URDIALES 2
El partit entre el Palamós i l'Espanyol B es juga aquest dissabte a partir de les set de la tarda al Nou Estadi i amb la trenta-tresena edició del Trofeu Gaspar Matas en joc. La disputa d'aquest Trofeu és un clàssic estiuenc. Ara fa cinc anys, però, que el Palamós no el guanya. La darrera victòria en aquest amistós va arribar a l'agost de 2007, quan els locals es van imposar per dos gols a un al Peralada, amb un doblet de Dani Planagumà.
D'altra banda, els preus de les entrades no varien respecte els altres amistosos de pretemporada. Els socis que tinguin el Carnet VIP o Protector tenen l'accés gratuït mentre que els qui tinguin el carnet estàndard hauran de pagar 5 euros. Els no socis paguen 10 euros per accedir a general, i 15 per anar a tribuna. És l'últim amistós de la pretemporada. El dia 26 d'agost, el Palamós visitarà el camp de la Gramenet per jugar ja el primer partit de la lliga de Tercera Divisió.
Edu Urdiales 1
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...